دانستنی ها

روانشناسی عطرها در انتخاب عطر مناسب

برای خرید عطر نکات مهمی را باید مد نظر قرار داد یکی از این نکات روانشناسی عطرها است. روانشناسی عطرها یکی از دلایل اصلی انتخاب یک عطر است به همین دلیل است که معمولا شخصیت افراد را بر اساس عطر آنها می شناسند.

روانشناسی عطرها

معمولا افراد بر اساس شخصیتی که دارد عطر مورد نظر خود را انتخاب می کنند. در علم روانشناسی عطرها یکی از مهمترین گزینه ها برای یادآوری خاطرات هستند که معمولا پزشکان به کمک آنها به بررسی مشکلات روانی در برخی افراد می پردازند. در ادامه این مطلب به بررسی رابطه بین روانشناسی عطرها و رایحه های آنها می پردازیم.

رایحه های مختلف عطرها

عطرهای تند: افرادی که از عطرهای تند استفاده می کنند دارای شخصیت هایی با اعتماد به نفس بالا هستند. ضمنا افرادی که دارای شخصیت مدیریتی هستند هم تمایل زیادی به استفاده از این عطرها نشان می دهند. عطرهای تند باعث شادابی و سرزنده شدن افراد می شوند.

عطرهای ملایم: عطرهای ملایم برای افرادی است که بسیار مهربان و قابل اعتماد هستند. این گونه افراد اسرار آمیز هستند و به سرعت نظر دیگران را به خود جلب می کنند. عطرهای ملایم یکی از بهترین گزینه ها هستند که در روانشناسی عطرها بسیار مورد توجه می باشند.

عطرهای شیرین: کسانی که به این عطرها تمایل دارند دارای احساسات زیاد و بسیار خیال پرداز و شوخ طبع هستند.
عطرهای تلخ: عطرهای تلخ معمولا برای کسانی قابل استفاده هستند که دارای انگیزه قوی می باشند. معمولا کسانی که دارای روحیه ورزشکاری هستند تمایل بیشتری به استفاده از عطرهای تلخ نشان می دهند. از نقطه نظر روانشناسی عطرها، عطرهای تلخ برای کسانی که دارای روحیه خویشتن دار و صبور هستند قابل استفاده می باشند.
عطرهای گرم: صاحبان عطرهای گرم دارای روحیه مسئولیت پذیر بالایی هستند و برای رسیدن به اهدافشان به شدت تلاش می کنند. این گونه افراد معمولا در صدد رقابت هستند و واکنش زیادی در برابر مسائل مختلف نشان می دهند. این گونه افراد احساسات زیادی از خود نشان می دهند.
عطرهای خنک: کسانی که از عطرهای خنک استفاده می کنند دارای غرور مثبت می باشند. این افراد وظایف خود را به خوبی کنترل کرده و سازمان دهنده ای قوی هستند.

برای خرید عطر گابی ین ابتدا با روانشناسی عطرها آشنا شوید تا بهتر بتوانید رایحه دلخواه و مناسب خود را در این برند انتخاب نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 + 8 =