بهترین عطرها برای عروس خانم ها
دانستنی ها

بهترین عطرها برای عروس خانم ها

عطر گابی ین به خاطر ماندگاری، تنوع در رایحه و زنانه و مردانه بودنش محبوبیت بسیار زیادی بین عموم مردم پیدا کرده است که برای تمامی سنین و سلیقه ها مناسب است. عطر گابی ین بهترین انتخاب برای عروس خانم ها می باشد.

عطر گابی ین برای عروس

مراسم عروسی جز رویایی ترین جشن ها برای تمام عروس ها می باشد و آنها می خواهند همه جزئیات ایده آل و بدون نقص باشد. یکی از این جزئیات مهم عطری است که یک عروس خانم جذاب و زیبا انتخاب می کند. عطر گابی ین با تنوع و ماندگاری خود این انتخاب را برای عروس خانم ها راحت تر کرده است.

نکات انتخاب عطر برای مراسم عروسی

برای انتخاب عطر به محل جشن تان توجه کنید برای مثال اگر جشن شما در شهرهای ساحلی باشد عطر شما باید بوی تازگی داشته باشد و اگر برای تزdینات از گل رز استفاده می کنید عطر شما باید شیرین باشد. همچنین عطرهایی که رایحه سدر، چوب صندل، توت یا انجیر سیاه دارند برای تالارهای بزرگ مناسب هستند. عطر گابی ین با تنوع بسیار خود انتخاب را ساده می کند.

اگر همیشه از یک ادکلن خاص استفاده می کنید در روز عروسی تان که خاص ترین روز است آن را فراموش کنید و از یک رایحه ی جدید استفاده کنید البته عطر انتخابی شما نباید خیلی هم با شخصیت شما متفاوت باشد.

عطری که انتخاب می کنید باید روغنش نسبت به آبش بیشتر باشد به این دلیل که عطر های روغنی ماندگاری بیشتری دارند زیرا در جشن عروسی فرصت تمدید عطر ندارید و دلیل دیگر این است که هنگام حرکت بیشتر و رقصیدن خاصیت پخش کنندگی بیشتری دارند.

عطر را روی نقاط پالس بدن مانند مچ دست ها، آرنج ها، پشت گوش و … اسپری کنید.

برای درک رایحه عطر آنرا روی هوا امتحان نکنید زیرا ترکیب عطر با عرق بدن رایحه متفاوتی ایجاد می کند.

عطر های گابی ین تمامی ویژگی های یک عطر خوب را مانند ماندگاری، رایحه خوب و کیفیت مناسب را دارند و هنگام استفاده از آنها حس خوبی به شما می دهند.ممنون از انتخاب شما.

 

انواع ادکلن زنانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 5 =